Vlot en Goed afgeleverd

Goed adres

Snelle afwikkeling

Snelle levering en duidelijke berichtgeving

top service

Goede voorlichting mensen weten waar over ze praten

Super fijn

Bij levering een kras op 1 paneel. Gelijk contact met kantoor door chauffeur. Geen probleem wil je een nieuw paneel of korting was de vraag. Top service.

Vlot geleverd voor een goede prijs

Prima site. Duidelijk ondersteuning met youtube fimpjes

Bestellen met gemak, levering volgens afspraak.

Ik heb in eerder mail contact het advies gekregen om voor 5 ipv 4 kw omvormer te kiezen. Uiteindelijk een set van 12 panelen besteld inclusief SMA omvormer en de benodigde kabels en schakelaars. Hele set werd keurig geleverd. Ook bij mail contact krijg je redelijk snel antwoord.

Bestellen goed en volledig geleverd. De instructie op youtube ze perfect

Offerte inmiddels ontvangen

Via whatsapp een offerte gevraagd, na wat heen en weer geappt is er radiostilte, wacht nog steeds op een antwoord

Goedde documentatie en snelle levering

Materialen besteld, en die zijn vlot geleverd. In de WEB_shop is de juiste documentaite te vinden.

prettig behulpzaam en volgens afspraak

zeer goed

Ik heb conrectors besteld en snel gekregen

Growatt omvormer stopte met error 402 na 6 maanden goed gewerkt te hebben

Terug gestuurd voor garantie. Stralendgroen heeft die uit eigen voorraad vast vervangen en naar mij teruggezonden. Super service! Nogmaals dank

Goed geholpen en tijdig geleverd

Niet meedenken, slechte service

Wij hebben een bestelling geplaatst, een tijd geleden. Nog nagebeld en het zou kloppen. Helaas klopte de bestelling nog niet. Dus nadat ze werden gelegd nog na moeten bestellen en veel te veel verzendkosten moeten betalen voor een paar aluminium bakjes. De omvormer bleek het ook niet te doen, dus deze teruggestuurd. Garantie onderzoek. Gezien het werkte, werd mij telefonisch verteld dat het even 100 euro kostte. En de rekening was opeens 121 euro. Bij navraag zeggen ze dat ze dat ze ex BTW rekenen, ook al ben ik gewoon een consument. Ook niet vriendelijk aan de telefoon, alsof ze de verkoop al hadden gedaan dus het niet meer uitmaakte of de klant revreden was. Oftewel, uiteindelijk veel meer geld kwijt aan de zonnepanelen dan nodig was geweest dankzij belabberde service, niet meedenken en verborgen kosten, meerdere malen. Al met al; als je geen verborgen kosten etc. Wilt; niet hier bestellen!

panelen zijn niet gelijk aan elkaar

Betreft de levering: deze was niet binnen de termijn ( 2-5 dgn. ) maar duurde bijna 2 weken. Wat mij tegenvalt is dat de 2 panelen die ik had besteld niet dezelfde opbrengst hebben . Het verschil van paneel 1 t.o.v. paneel 2 , bedraagt tussen de 10 tot 20 % in opbrengst . Zo levert paneel 1 bv. 108 W en paneel 2 dan maar 81 W. De betreffende panelen zijn van Aiko Solar Neostar ABC full black 440 wp

behulpzame mensen die je echt helpen

fijn bedrijf wat met je mee denkt en zorgt dat je tevreden bent over hun product. Ook na de aankoop nog erg betroken.

Altijd correct en goed communiceren

Prima adres

Goede telefonisch hulp en probleem oplossing en geweldige snelle levering

Ik had een probleem met een elders gekochte omvormer werd door niet de concurrent niet opgelost. Door stralendgroen telefonisch geholpen en het probleem werd door hen super opgepakt. Juiste materialen besteld die werden direct geleverd twee dagen later werkte het allemaal. Top club bedankt voor de support.

Geholpen zoals verwacht!

Prettig, duidelijke mails en bij twijfel een vraag. Zo hoort het!

Prima informatie en snelle levering

Goede informatie te vinden op de site en overdag snelle reactie op mijn vragen via de chat.

Top bedrijf

Ben op en top geholpen.

Prima prijs, goede communicatie, prima levering

Alles to

Snel, coreect en goede service

Prettig contact, snel en goed. Gewoon zoals het hoort. Ik kan iedereen Stralend Groen aanbevelen.

Alles in orde

Snelle en correcte,afhandeling

Goed geholpen bij installatie

Een deel van de installatie wilde niet direct werken, na contact op te nemen, hebben ze me goed geholpen. Alles werkt nu naar behoren. Goede prijs kwaliteit verhouding, op mijn oude woning ook zonnepanelen van stralend groen gehad, hiermee nooit geen problemen gehad.

Rijksweg west 18

9608pc Westerbroek